Pengedar Shaklee Bandar Bukit Raja, Shah Alam dan Setia Alam

3:05 PM ida ahmad 0 Comments

Mencari Pengedar Shaklee Bandar Bukit Raja? Semestinya sayalah tu. Sekarang ni ramai betul yang mencari Shaklee. Stok wajib ada terutama untuk membantu pelanggan dan peminat shaklee yang suka ambil sendiri atau dihantar sendiri. Pilihan pos sentiasa ada untuk yang jauh & suka fleksibiliti. Kalau anda tinggal berhampiran dengan Bandar Bukit Raja, Shah Alam atau Setia Alam, anda ada pilihan dan keistimewaan untuk ambil produk Shaklee di rumah saya atau meeting point yang memudahkan kedua-dua pihak. Kelebihan lain, anda dapat konsultasi face to face dari saya. Kalau pemalu, tak apa. Just ambil barang dan kita berhubung semula melalui whatapps, PM facebook, email atau phone call.

[caption id="attachment_560" align="aligncenter" width="220"]Pengedar Shaklee Bandar Bukit Raja Pengedar Shaklee Bandar Bukit Raja[/caption]

Bandar Bukit Raja ni dekat ja dengan Setia Alam dan Shah Alam Seksyen 7. Kalau nak datang sini, saya suka exit NKVE Setia Alam berbanding Bandar Bukit Raja. Bandar Bukit Raja adalah bandar yang akan maju seperti jiran-jirannya. Hehe.. Saya suka Setia Alam sebab easy access to NKVE & tak jam. Senang nak balik kampung. Hope selamanyalah begini. Selain tu, bagi ibu bapa yang sedang mencari barang keperluan bayi selain dari supplemen Shaklee, kedai online LittleWhiz tu dekat ja dengan rumah saya. Kedainya di tingkat 1, shoplot di Setia Alam. Bila beranak kecil, saya akan mula jadi pelanggan setianya. Haha!!



Apa yang anda boleh dapat dari kedai online ibustory adalah supplemen Shaklee yang mantap dan terbukti berkesan. Kami ada rangkaian vitamin yang hebat dan no. 1 seperti Vitalea, Vitamin c dan Energizing Soy Protein.

Antara set vitamin Shaklee yang hot dan jadi permintaan ramai dan boleh didapati dari saya di Bandar Bukit Raja adalah:



1) Set Tambah Susu Shaklee


- yang membantu membanyakkan susu ibu
- yang memberi tenaga pada ibu
- menguatkan antibodi ibu dan bayi
- membantu ibu untuk lebih tenang dan gembira


2) Set Kurus Shaklee


- membakar lemak
- rendah kolestrol
- rendah indeks G.I
- bantu kenyang lebih lama


3) Set Gout Shaklee


- bantu singkirkan asid urik
- bantu mengurangkan bengkak dan lancarkan pergerakan


4) Set Kecantikan Shaklee


- bantu wajah berseri
- bantu kurangkan parut jerawat


5) Set Rambut Shaklee


- kurangkan masalah rambut gugur
- kurangkan masalah kulit kepala berkerak


6) Set Berpantang Shaklee


- membantu ibu untuk pulih
- memudahkan proses berpantang
- bantu stabilkan emosi ibu



Banyaklah sangat set dan vitamin Shaklee. Malah produk getclean shaklee pun ada seperti penapis air Water Pitcher dan Basic H. Anda boleh baca kelebihan setiap satu vitamin shaklee di page vitamin. Anda ada kelebihan untuk memilih 1 atau 2 vitamin jika tak mampu nak beli 1 set. Semuanya bergantung pada budget dan betapa besar kemahuan anda untuk berubah jadi lebih sihat.



Jadi, untuk jiran-jiran di Bandar Bukit Raja dan bakal pelanggan di Setia Alam dan Shah Alam, jangan lupa untuk dapatkan rangkaian vitamin Shaklee dari saya. Anda juga boleh mendaftar keahlian Shaklee terus dengan saya dan menikmati harga diskaun ahli.

shaklee ida khairani

Ibu anak-anak syurga,

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor 846056
013 488 2382

0 comments: