Cerita kehamilan dengan Vitamin kesuburan Shaklee

8:10 AM ida ahmad 0 Comments

Seronok dapat bantu orang & bertambah-tambah seronok dan bersyukur kalau bantu orang dapat baby yang sudah sekian lama dinanti. Set kesuburan Shaklee berjaya bantu ramai orang untuk merasai kehamilan.. Kami hanya membantu selagi terdaya, selebihnya adalah ketentuan Allah.



Saya rasa nak share testimonial customer saya ni. Beliau dah menanti untuk hamil selama sejak 2013. Sebelum mencuba set kehamilan, . Ini semua dah menjadi titik mula penjagaan kesihatan yang sangat penting ke arah kehamilan yang berjaya.



Selepas mencuba set kesuburan mengikut cadangan yang telah saya berikan dan dengan izin Allah ............... Akhirnya, Rita berjaya hamil.

20140723-101619-36979798.jpg



Untuk pengetahuan, Rita mengamalkan set asas b complex, vitalea & vit c dan suaminya zink & vit e. Sangat penting, kedua suami isteri fit & sihat supaya badan mampu hasilkan telur yang sihat & power. Tahu tak, stress & penat bekerja bukan saja hilangkan mood nak bersama yang boleh jejaskan hubungan intim... Malah walaupun bermood, stress tu boleh menjejaskan kualiti sperma mahupun ovum. Sebab tu, set asas vitamin tu, kita semua perlu ambil, apalagi yang merancang nak hamil.



Selain dari menyihatkan badan, mengurangkan stress dan beri tenaga, vitamin kesuburan yang khusus membantu menghasilkan sperma yang banyak, berkualiti dan power, membantu menaikkan rasa untuk bersama & membetulkan kitaran haid. Sebab tu, penting untuk share masalah dan dapatkan konsultasi terbaik dari saya supaya usaha tidak sia-sia. Vitamin untuk membantu kesuburan banyak dan boleh diamalkan mengikut masalah anda suami isteri.



Semoga ujian Allah membuatkan kita sentiasa berusaha mencari penyelesaian dan mendekatkan diri padaNya.



Ibu anak-anak syurga,
Ida Khairani
013 488 2382

cars order shaklee







Cara mudah jadi ahli shaklee

Email admin untuk pertanyaan

0 comments: