Minuman teh Cinch Energy Tea Mix untuk tenaga dan kuruskan badan

11:03 AM ida ahmad 2 Comments

Shaklee selalu juga bagi free cinch energy energy tea mix ni. Cuba sekali, tak kena selera tekak sebab tak bubuh gula. Sebab nak diet dan kekalkan keaslian, tak nak la letak gula.. tapi terbaru saya cuba guna MADU.. Hasilnya. AWESOME! Belum lagi letak dengan lemon. Mesti lagi kow. Sebab tak ada lemon, saya ada juga cuba dengan Performance Drink..MARVELOUS la! Dasyatkan, dengan teh bukan kopi, mampu mengelakkan mata dari mengantuk dan tenaga berpanjangan. Oh lagi best, sesuai untuk berdiet okey! Terus saya beli sekotak... Tak tunggu yang free dah dari Shaklee.

tenaga-cinch-tea-mix

Saya sering dapat free cinch energy shake mix ni bila join shaklee conference setahun sekali atau bila enjoy insentif percutian domestik dari Shaklee. Selalunya kalau dapat award atau beli tiket ke conference, bukan ja dapat masuk ..banyak lagi gift yang dapat seperti bag, majalah, risalah, sample produk, shaklee merchandise seperti pin baju, belon, car sticker dan wisel. So, silalah join ya!



Untuk yang bermalam di insentif percutian pula, malam2 tu bila kami turun dinner, adalah special dan surprise gift dari Shaklee. Last year dapat cinch energy tea mix ni la..tapi saya bagi pula free pada customer yang order barang. Tahun ni dapat collagen. Cinch energy teh mix semua  yang hadir conference 2014 (untuk reward cycle 2013 ) dapat sebagai sebahagian hadiah dalam goodie bag. Best tak buat Shaklee? Memang kerja dapat free gift jaaa.. Saya suka saya suka!!!


Ok, sambung cerita Cinch ENERGY TEA MIX balik...




Dalam rangakain Shaklee Cinch iaitu Cinch Shake Mix dan Cinch Energy Tea Mix ni memang semua untuk yang nak jaga badan, kurangkan inci dan kekalkan berat ideal.. Jadi Cinch Energy Tea Mix ni bukan sebarangan teh ya.  Ramuan dan diadun dengan Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang pasti umph!

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat. Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. Nak lagi sedap, boleh tambah lemon, Performance Drink atau madu ikut selera tekak masing2 ya. Produk Shaklee ni memang fleksibel dan dibenarkan berkreatif ala chef.



[caption id="attachment_1018" align="aligncenter" width="300"]Minuman teh untuk tenaga dan bakar lemak untuk kurus Teh untuk kurus[/caption]

APA LAGI YANG PERLU TAHU TENTANG CINCH TEA MIX ?




• Ia pastinya selamat dan membantu peningkatan tenaga semulajadi. Teh Tenaga Cinch Mix ni boleh diminum secara panas atau sejuk.
• Sangat sesuai dijadikan alternatif minuman bergula dan kopi kerana lebih SIHAT dan BANYAK FAEDAH.
• Peningkatan tenaga segera. Boleh elak mengantuk sewaktu memandu dan bekerja!
• Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan so bolehlah dibawa ke mana sahaja dan diletak dalam poket atau handbag.

Produk Shaklee semestinya tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.


TESTIMONIAL SAYA, SUAMI DAN RAKAN:




Cerita ibu menyusu yang dah lama gagal untuk berjaga lama

Saya berjaya stay up hingga 3 pagi kalau minum cinch energy tea mix ni tau. Sejak melahirkan Iman dan menyusu badan ni, susah juga nak stay up lama. Selalunya pukul 10 dah surender. Paling lama pun pukul 12. Kronik betul. Sekali minum cinch energy tea mix tu terus berjaya. Suka ibu! Alhamdulillah. Oh ya, selamatkah untuk ibu menyusu? Selamat ! Namun, kalau anak kita kecil lagi atau senang kembung minum teh, so jarakkan masa BF atau delay minum ya. Saya mula bila Nuh Iman dah 6 bulan lebih. Ikut kesesuaian baby masing2.



Cerita Suami yang menikmati Cinch Energy Tea Mix hasil tangan isterinya

Suami saya nak pergi out station ke Kerteh. Malam bertolak tapi sepanjang siang tu, kami keluar pagi sekejap dan petang keluar lagi sampailah malam. Selepas Isyak dan terawih di rumah, suami akan bertolak ke Kerteh. Saya risau dia mengantuk.. Jadi, saya pun buat Cinch Energy Tea Mix campur madu yang sangat lazat tu.. Saya pun tumpang sekaki share. Ingat nak bekalkan minum dalam kereta tapi dia nak minum di rumah ja bersama isteri yang cantik. Kuang kuang kuang.. Alhamdulillahhhh... Syukur sangat, perjalanan dipermudahkan dan beliau tak mengantuk langsung.



Cerita Suami kawan yang tak nak tidur tidur

"Bila nak tidur ni..haishhh..dari awal perjalanan sampai dah tiba mata tak nak tidur-tidur lagi.." Hafiz, suami Paa, ibu cergas.

Paling best, video sahabat saya ni. Pengakuan selepas mencuba Cinch Tea Mix yang sangat best hingga tak jadi mengantuk dan beri tenaga segera.





Ubat Tahan Mengantuk Tanpa Dadah: Cergas Sokmo! from iReach HD on Vimeo.



Rugi gila kalau tak cuba. Jadi, wajib Order Cinch Energy Tea Mix dengan klik sini atau hubungi hari ini ya barulah sihat lagi menyihatkan + KURUS + Bertenaga Maksima !

Ibu anak-anak syurga,

013 488 2382

Shaklee Independent Distributor 846056



Cara mudah jadi ahli shaklee
cars order shaklee

Email admin untuk pertanyaan

2 comments:

Denaihati said...

minuman tenaga sangat perlu zaman sekarang yang selalunya sibuk.

Ida Khairani said...

Memang ! Bukan saja sebab kita sibuk tapi sebab badan kita terlampau penat bekerja dan kurang nutrisi. So, cinch tea bantu bagi energy boost dan tingkatkan fokus!