Ostematrix Shaklee - untuk sakit pinggang, kejang, ibu hamil dan susuibu

8:07 PM ida ahmad 2 Comments

Pentingkah kalsium tambahan untuk diambil?

Adakah tulang penting untuk anda? Untuk pengetahuan, tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh kita. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Kalsium umpama makanan tulang kerana pembinaan utama tulang adalah dari kalsium. Jadi, mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah sangat penting bagi mendapatkan kesihatan optima secara menyeluruh.

kalsium ostematrix shaklee

Dalam banyak-banyak, supplemen kalsium di pasaran, kenapa kena pilih Ostematrix Shaklee?


OsteMatrixTM Shaklee membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Tablet ostematrix  yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. Yang paling best, tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


Siapa yang perlukan Ostematrix?



Semua yang ada tulang, perlukan Ostematrix untuk penjagaan dan kesihatan tulang. Individu yang mengandung, berpantang, menyusu, kerja kuat, kanak-kanak sedang membesar lebih memerlukan kalsium.



siapa perlukan kalsium










Sumber kalsium semulajadi boleh didapati dari


sayur hijau seperti brokoli, susu, keju dan ikan



sumber kalsiuam semulajadi


Berapa dos kalsium yang diperlukan kita?


 dos kalsium yang diperlukan dewasa, ibu, dan kanak-kanak


Boleh rujuk gambar dosage kalsium di atas. Ostematrix Shaklee membekalkan 1200 mg kalsium dalam 4 tablet. Jadi untuk keperluan lengkap harian, kita patut ambil 4 biji ostematrix. Disyorkan ambil 2 bj siang dan 2 biji malam tapi jika kesan tak memuaskan boleh ambil 4 biji sebelum tidur dengan segelas susu.



Selamat mencuba! Saya sangat sukakan ostematrix shaklee dan berpuas hati dengan hasilnya. Ostematrix Shaklee adalah antara produk terbaik yang sangat cepat memperbaiki nilai kesihatan kita. Tak percaya, cubalah! Confirm anda jatuh cinta.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Ida Khairani

013 4882382

cars order shaklee







Email admin untuk pertanyaan






Cara mudah jadi ahli shaklee

2 comments:

[…] Ostematrix @ kalsium - merupakan komponen penting susu ibu. - menjadi MILK Booster - memberi ibu tenaga dan cover keperluan kalsium seorang ibu BF yang sangat kritikal. - saya amalkan kalsium kerana saya memang tak cukup kalsium. Kalau termiss beberapa hari, badan saya memang sakit-sakit kerana kalsium untuk bayi yang menyusukan diberi keutamaan oleh badan kita. Mereka akan dapat kalsium dari kita hingga cukup selebihnya sahaja tinggal untuk kita. Kalau ada ibu yang tak ambil ESP atau ostematrix, tak makan sayur, tak minum susu, masalah akan jadi lebih kronik. […]

[…] karies? Boleh baca sini pendapat Dr. Husna.Masa mengandungkan Nazhan saya belum ambil supplemen ostematrix Shaklee. Saya ambil asid folik warna pink tu dan NeuroGainPB. Sambil tu ada minum susu Anmum juga. Selepas […]