Kesan selepas makan Meal Shakes

6:19 PM ida ahmad 0 Comments

Anak saya Nazhan mula ambil Meal Shakes pada 2012. Selepas mencuba secara konsisten, Alhamdulillah memang perubahan yang ketara.

Testimonial Meal Shakes Shaklee

Ini testimonial saya dahulu. 2 tahun lepas. Sehingga sekarang Ida masih lagi tambah sesudu Meal Shakes dalam susunya. Nampaknya kesan Meal Shakes bukan on off, bukan sekejap-sekejap. Nazhan masih lagi nak makan dan tahu lapar. Hehe.

Seleranya makin baik. Nasi makan 2 kali sehari dan kunyah baik punya kalau makan ayam. Memang tak sembelitlah walaupun dia jarang makan buah. Buah kegemaran adalah epal tapi jarang ada stok di rumah. Namun Alhamdulillah, habit yang kunyah sampai lumat dan mungkin 40 kali mengikut sunnah nabi tu dengan tambahan Meal Shakes, Nazhan memang tak sembelit dan sakit perut. Mungkin sepanjang 2 tahun ni, sekali dua ja dia kata sakit perut.

Selalunya Nazhan breakfast roti sekeping, bekal pun roti juga. Minum petang kuih pau atau donat. Dinner nasi berlaukkan ayam. Janji tak pedas. Sayur tu kena ibu yang suap dan sorok2. Masih lagi 'alergik' to 'green' things. Mengada ja.. Hujung minggu boleh habis roti canai sekeping.
Nazhan Iqbal anak Shaklee

Yang paling ibu syukur pada Allah kerana Nazhan memang jarang sangat sakit. Kadang2 bila kawan kongsi cerita anak sakit, muntah, demam, batuk kesiannya Allah ja tahu. Besar ujian buat mereka dan Allah gantikan dengan pahala kesabaran tu. Yang boleh dibantu adalah sediakan menu berkhasiat, supplemen untuk tingkatkan anti bodi dan jaga kebersihan. Kanak-kanak sedang membesar, anti bodi masih tengah terbina dan sangat sensitif. Banyakkan doa semoga diberi kesihatan dan diberi kekuatan untuk seisi keluarga.



Super IBU,

Ida Khairani

013 4882382

Cara mudah jadi ahli shaklee cars order shaklee Email admin untuk pertanyaan

0 comments: