Macam mana nak sertai Shaklee supaya tidak ditinggalkan upline

2:57 AM ida ahmad 0 Comments

Lama dahulu.. saya ada sneak peek tentang program adik beradik Shaklee saya di Putrajaya.. tapi tak buat-buat special post ituu... So hari ni nak bayar hutanglah..  Ingat tak gambar nii? Masa tu saya bercerita pasal "Kenapa ramai perempuan suka join Shaklee?" Betapa banyakkan kebaikan bila join Shaklee bukan saja tambah kesihatan, eratkan ukhuwah, malah ilmu bertambah dan nilai kehidupan secara keseluruhan pun meningkat tak lupa dapat jana pendapatan, sampingan, pasif atau hakiki.



[caption id="attachment_200" align="aligncenter" width="200"]Picnic at Pullman Putrajaya bersama geng GGCC Picnic at Pullman Putrajaya bersama geng shaklee GGCC[/caption]



Jadi, keesokkannya, atas inisatif kami adakan sesi contact & connect sesama adik beradik.. Adik beradik shaklee maksudnya, GGCC sisters. Dalam bisnes Shaklee kami, keluarga adalah kepentingan utama. Jadi semua program, suami dan anak-anak mesti turut serta. Ukhuwah di kalangan suami pun best tau. Dari suam-suam kuku, jadi best supporter dan dapat pulak geng suami2 'Aku Sayang Bini'. Pada program GGCC pagi Ahad tu, kami share masalah dan minta pendapat kawan-kawan. Di kalangan kami ni ada pelbagai rank dah di Shaklee tapi kami nak semua capai rank Master Coordinator tu. Kami juga nak anak-anak downlines kami naik sama2 kami. Jadi, masa picnic dan gathering gini, kami brain storm macam mana nak bantu anak - anak shaklee kami sedar diri & gigih macam kami juga kerana kami sangat sayangkan anak2 Shaklee dan nak mereka juga rasa apa yang kami kecapi.

20140505-184356.jpg

Di kalangan kami juga ada yang boleh kata IM, internet marketer so kami akan kongsikan tip.. Tujuannya supaya semua akan maju dan naik. Ada yang terror dari segi penulisan website, pakar sentuh menyentuh hati, subur dalam beranak shaklee, discuss juga pasal rule Shaklee. Kena la jadi leader yg alert dan up to date demi anak-anak shaklee.



Dalam diri kita ni, mesti ada kelebihankan.. tapi kita suka sangat fikir masalah. Bila masalah dah menutupi kelebihan kita tu, banyak tenaga terbazir.. What a waste.. Jadi, kita kena FOKUS! Fokus pada yang MAHU, fokus pada KELEBIHAN DIRI, fokus pada TUJUAN dan TARGET!. Jangan bazirkan masa dan terperangkap dengan masalah orang lain atau masalah kita yang lama2. LET IT GO, bak kata Elsa dalam Frozen.


20140505-184408.jpg

Sambil bermotivasi, santapan juga best2 belaka.. Adik beradik kami ni memang pemurah. Pot Luck dihidangkan dengan macam2  jenis kek antaranya carrot cake, tiramitsu, satay, kuih muih, roti boy.. kenyang ilmu dan makananlah.

Jadi, kalau korang nak berShaklee dengan group yang up to date, awesome, bijak ilmu marketing online dan pentingkan ukhuwah, korang tahulah nak pilih siapa ya, klik link ni ja.





Super Ibu,

iR Ida Khairani
Shaklee ID 846056

Cara mudah jadi ahli shaklee 

ordershaklee

TANYA-PASAL-SHAKLEE







0 comments: