Coaching dan santai bersama anak cucu Shaklee

2:24 PM ida ahmad 0 Comments

Ada orang yang suka online sebab jimat masa. Ada orang yang suka jumpa sebab tak faham belajar sorang-sorang. Ada orang suka jumpa santai, boleh rapatkan ukhwah. Lagipun keluarga boleh bawa sama. Mana satu pilihan anda, janji mahu berubah, mahu belajar, insyaAllah Ida akan bantu dan kejayaan akan menanti.



Beberapa minggu lepas, Ida dan adik Shaklee, Khadeeja pemilik Diary of Muhammad, buat gathering untuk anak cucu Shaklee kami dan anak sedara juga.. Kira untuk downlines orang lainlah. Kami buat picnic dan coaching di Taman Tasik Shah Alam. Kat sini ada play ground so anak-anak boleh main. Perut kenyang, hati gumbira..

coaching shaklee



Kadang-kadang, jumpa yang sekejap ni berkesan juga untuk touch the heart. Bukan kami saja yang share, yang ada pengalaman pun pakat2 share. Ada yang terror part kesuburan, part blogging, pernah consult kes sekian2. So pengalaman dan idea bercambah. Saya sendiri pun belajar sesuatu dari perjumpaan ni. Jadi saya nak share sikit..



Kita ni kadang-kadang suka pandang rendah diri sendiri dan pandang tinggi orang lain. Rupanya diri kita ni boleh merajuk juga. Kita rasa kita dah tahu problem kita dan nak tackle problem tu. Dalam masa yang sama, kita dah nyatakan kekurangan diri pada diri sendiri. Jadi, cuba pujuk diri, katakan pada diri yang kita hebat. Kita lebih something2 dari orang ni. Naikkan kelebihan diri kita. Jangan biar diri kita merajuk kerana deep it our heart kita sedang deny kelebihan yang Allah bagi sebenarnya.



Untuk menjadi orang kaya dan bahagia, bangun tidur ja kita kena fikir, "Apa yang aku boleh beri pada orang hari ni.. bukan apa yang aku boleh dapat hari ni." Apa yang kita nak dapat, adalah kerja dan ganjaran dari Allah. Apa yang kita boleh beri, itu kerja kita. Kita boleh pilih dan buat keputusan sendiri.



Sow the seed of happiness in others, and you will reap a joyful harvest - Dr. Forrest C Shaklee



Super Ibu,

Ida Khairani



Cara mudah jadi ahli shaklee

ordershaklee




TANYA-PASAL-SHAKLEE









0 comments: