MySuperVitamins.com: Set Penyusuan Shaklee yang mana untuk dipilih

11:59 AM ida ahmad 0 Comments

MySuperVitamins.com: Set Penyusuan Shaklee yang mana untuk dipilih:

Set Penyusuan Shaklee dicadangkan oleh Euphoria mempunyai 3 jenis. Jadi, yang mana satu sesuai dan perlu anda ambil. Pastinya bergantung pada tahap kesihatan dan kemampuan masing-masing. Yang penting, walaupun apa pun milk booster dan supplemen yang diambil ibu, konsep supply vs demand dalam penyusuan wajib diamalkan, barulah hasilnya positif.


Set B adalah set penyusuan paling asas


Mengandungi:
B Complex, Vitalea, Vitamin C dan Alfalfa
Kebaikkan:
Milk booster, mengawal tekanan, menguatkan antibodi, menampung kekurangan nutrien harian yang amat penting dijaga oleh ibu, memberi tenaga dan banyak lagi.
Siapa yang perlu ambil Set B:
Ibu menyusu yang kerap letih, mengalami penurunan susu ibu disebabkan tekanan kerja.





Set E adalah set penyusuan Enhancement


Mengandungi:
B Complex, Vitalea, Vitamin C, Alfalfa dan Ostematrix(kalsium)
Kebaikkan:
Sama macam Set B. Set E menampung keperluan kalisum yang diperlukan oleh ibu dan bayi untuk pembinaan tulang & gigi yang kuat. Mudah diserap tubuh dan sangat berkesan untuk mengurangkan sakit belakang dan memberi kesegaran di pagi hari.
Siapa yang perlu ambil Set E: Ibu yang tidak suka susu, Ibu menyusu yang mengalami penurunan susu semasa datang haid, sakit badan terutama ketika bongkok dan bangun tidur, bayi yang sudah alami kerosakan gigi.
Pakej:




Set Triple M adalah set penyusuan premium


Mengandungi: B Complex, Vitalea, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix(kalsium) dan Energizing Soy Protein(soya)
Kebaikkan:
Sama macam Set E. Khasiat protein mampu menyumbang pada pengeluaran susu kerana susu ibu terhasil dari protein dan kalisum selain nutrien-nutrien lain. Protein soya yang mudah dihadam mampu menyalurkan sumber protein yang lengkap 9 asid amino perlu untuk pembinaan sel-sel tubuh bayi.
Siapa yang perlu ambil Triple M:
Ibu yang tak dapatkan sumber protein secukupnya, ibu yang hendak berdiet, ibu yang sudah mencuba set b atau e tapi masih tidak mencapai tahap pengeluaran dikehendaki walaupun kerap mengosongkan payudara, ibu yang sering keletihan.







Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

0 comments: