Set Penyusuan Baru

12:43 PM ida ahmad 0 Comments

Kami di Euphoria melancarkan set penyusuan yang baru. Mengandungi B Complex, Vitalea, Vitamin C dan Ostematrix/kalsium. Set ini tidak mengandungi Alfalfa, natural milk booster. Namun, dengan keperluan yang lengkap untuk mengisi kekosangan nutrien yang diperlukan untuk pembentukan susu ibu dan pemeliharaan kesihatan ibu, ia dapat membantu untuk boost milk production.

Set ini dinamakan Eu Four Pack. Ia adalah option lain selain set b, set e dan tripple M. Dalam pilihan set penyusuan, hanya set ini yang mengeluarkan Alfalfa dalam list kandungannya. Ini kerana, terdapat ibu dan bayi yang tidak sesuai dengan Alfalfa. Jadi option ini adalah yang terbaik untuk anda.

Sila rujuk list Nutrien & Contoh Sumber Makanan yang membantu merangsang pengeluaran susu ibu.. Senarai ini dikeluarkan oleh Nutrition Society of Malaysia and Ministry of Women, Family and Community Development dan Women & Nutrition: A Practical Guide for Health Professionals, Malaysia 2005. Dalam senarai ini, kalsium merupakan nutrien yang penting dan utama untuk meransangkan pengeluaran susu ibu.

Jadi, pada yang kurang serasi dengan Alfalfa dapatkan set penyusuan Eu Four Pack dari www.mysupervitamins.com


Ida Khairani
www.mysupervitamins.com

0 comments: