Set tambah susu ibu paling berkesan dan jadi pilihan no. 1 ibu

8:19 AM ida ahmad 3 Comments

Panduan khas untuk ibu yang betul-betul mahu menyusukan anak dengan susu ibu. Anda pasti tidak kecewa kerana set tambah susu ibu ni memang boleh bantu menyelesaikan masalah anda. Ia terbukti selepas banyak feedback positif dari pelanggan kami dan dari Ida sendiri.

Masalah utama ibu menyusu adalah merasakan susu mereka sikit, tak cukup kerana anak menangis atau ibu sendiri yang set nak anak minum 4oz satu sesi. Jadi bila pump xcukup 4oz, dah susah hati. Jadi set tambah susu ibu kami, boleh bantu masalah ini janji ibu patuhi panduan yang kami berikan kerana mereka yang berjaya adalah mereka yang patuhi panduan kami.

Selain tu, ibu yang menyusu juga mengalami keletihan. Yang tak susu badan pun letih, sebab menyusu atau tidak kerja opis, kerja rumah tetap banyak. Jadi, set tambah susu ibu ni membantu ibu mendapatkan kecergasan badan, kecerdasan otak dan ketenangan fikiran. Ha complete tu. Ibu - ibu kan selalu kerja tak berhenti.. dari pagi bawak ke malam. Tidur pun kena bangun pump dan menyusu lagi. Basuh baju, jemur baju, basuh pinggan, pump, prepare bekal esok pulak.

Kadang-kadang hubungan suami isteri pun terjejas kerana keletihan ibu. Susu badan pun drop. Rupa yang dulu berseri dan semakin hilang seri.. Ha set tambah susu ibu ni bantu ibu dari segi kecantikan kulit juga tau. Ramai pelanggan yang berhasil mendapatkan seri wajah dan kulit halus. Alhamdulillah.. Syok sungguh.

Kalau nak tahu, doa dan amalan rohani baik jadi amalan ibu, boleh baca entry di mysupervitamin.com bertajuk doa dan amalan rohani untuk menambah susu ibu.

Demi memenuhi keperluan ibu menyusu untuk tambah susu badan serta selesaikan masalah berkaitan, set tambah susu badan didatangkan beberapa pakej ikut keperluan dan budget..

Harga set penyusuan BUDGET :
Alfalfa dan Energizing Soy Protein
RM 203.75

Harga set penyusuan MILK BOOSTER:
Alfalfa, Vitalea, B Complex, Vitamin C
RM 288.75

Harga set penyusuan MILK BOOSTER ENHANCEMENT
Alfalfa, Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix
RM 349.75

Harga set penyusuan PREMIUM
Alfalfa, Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix, Energizing Soy Protein
RM 499.76

20140527-165259-60779046.jpg



Beserta dengan pembelian mana-mana set penyusuan, pelanggan dihadiahkan e-book tip penyusuan serta paling penting jadual yang memastikan usaha ibu untuk menambah susu ibu berjaya!



InsyaAllah, Ida akan kongsikan kisah Ida menyusukan ketiga-tiga anak hanya dengan susu badan serta testimonial para pelanggan yang jatuh cinta habis dengan set tambah susu ibu kami ni.





Ida Khairani

Shaklee Independent Distributor 846056
013 4882382

Cara mudah jadi ahli shaklee cars order shaklee Email admin untuk pertanyaan

3 comments:

[…] ibu menyusu yang alami masalah kekurangan susu boleh ambil set penyusuan susu ibu yang super awesome […]

[…] Merangsang susu ibu – Oleh kerana susu ibu terdiri dari protein, pengambilan ESP Shaklee sangat membantu para ibu mendapat susu yang banyak dengan syarat supply vs demand diamalkan. Set penyusuan lebih lengkap No. 1 di sini. […]

[…] set vitamin menyusu Shaklee diambil semasa berpantang? Boleh sangat ! Kami faham.. Dilema betul bila susu dari mula pantang […]