Nazhan is sleeping

3:17 PM ida ahmad 0 Comments

Alhamdulillah, nazhan tidur siang arini. Barulah teratur sikit aku tgk ruang tamu ni. Kalau tak ada ja toys dia di mana2. Pantang org kemas, mesti kena punggah. Kejap nk main tu, kejap nk main ni. Selalunya main campak2 ja. Rimas perut kot tgk barang dia teratur.

Semalam selepas 12 jam berjaga, dia tiduq pkl 7 mlm. However pkl 2am dah bangun. Selalunya aku mmg tak buat susu, bg air masak ja. But since dia tidur awal, dinner pun tak, aku p la bancuh susu. Lagi satu sebab kami dah tidur kat hall tingkat bawah, dkt la ngan dapur. Lepas minum, suap roti sikit ja sampai la dia taknak. Aku bukak tv and set sleep timer pkl 4am.

Aku terjaga pkl 4, tgk belum tidur lagi. Dok cari mainan plk dlm gelap. Aku bukak blk tv, dia pun mai layan balik. Pkl 5, aku terjaga lagi, tgk dia dah tidur atas abahnya.

Tup2 pukul 6, dah jaga balik. Dasat la Nazhan ni. Then nak berkepit ja ngan abah dia. Lepas solat subuh, terus la kami breakfast. Sementara aku buat nasi goreng, diorang makan roti cicah teh sambil layan cartoon.

Itu sebab la dia boleh tidur siang arini. Nazhan..nazhan..

0 comments: