Hotel Grand Lexis, Port dickson dengan kolam peribadi

7:55 AM ida ahmad 0 Comments

Baru teringat bagaimana kami boleh sampai di Port Dickson tahun lepas. Sebenarnya suami ada team building atau engagement dengan geng officemates dia. So, bilik sharing dengan officement ja dapat. Oleh kerana teringin nak ke Port Dickson, kami berjaya dapatkan bilik di Hotel Grand Lexis pada harga special, rm499 utk bilik garden village dengan private pool. Suka hati ja bagi nama ni sebab lupa nama biliknya. Haha!! Kebetulan pula, sembang2 di group whatapps, member sekolah kasi harga offer sebab dia ada kawan kerja di hotel ni. Memang sangat best dan rugilah kalau ditolak.



Grand-Lexis-Pd.jpg





Grand-Lexis-Pd.jpg



Grand-Lexis-Pd.jpg

private-pool-Grand-Lexis-Pd.jpg

Yang paling best dan uniknya Hotel Grand Lexis ni ada private pool dalam bilik. Syok tu! Wajib ibu berenang bersama!!! Bagus exercise berenang untuk ibu mengandung tau. Siap berangan waterbirth lagi. Selain tu, berangan la ada swimming pool sendiri di rumahkan. InsyaAllah, akan tercapai di rumah banglo kami nanti. Hehe.. Bisnes Shaklee ibukan mantap.



hamil-cergas-dengan-shaklee-.jpg





Selain tu, ada banyak juga aktiviti untuk anak-anak. Dewan makan pun besar. Ada game room, indoor and outdoor. Selain dari private pool, swimming pool open dan umum pun menarik. Ada court untuk volley ball. Suami and team mainlah..Diriku terpaksa menengok aja. Ada wakaf keliling court untuk melepak. Ingat nak bagi anak-anak main, playground yang pump angin tu..ahaha!! inflatable playground ke namanya...sekali untuk 7 tahun ke atas sahaja or berapa tah.. Pelik sikitlah rule dia ni. Benda tu budak2 kecik2 la paling suka.  Oleh kerana itu, ibu hanya bagi nearly 4 bintang sahaja untuk hotel ni.haha!! sebab ada sekatan di situ.



Ibu anak - anak syurga,



Ida Khairani

Shaklee Independent Distributor 846056

Bisnes Shaklee di mana dan mudah sahaja!

0 comments: