Harga ESP Shaklee yang berbaloi - baloi dan tidak boleh dilepaskan

6:35 PM ida ahmad 1 Comments

Harga ESP Shaklee adalah RM150 satu canister bersaiz 850 g. Harga ESP Shaklee adalah sama di Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak. Menarikkan? Lebih istimewa untuk ahli, harga ESP Shaklee adalah jauh lebih rendah, iaitu diskaun > 23%. Nak tahu lagi pasal harga ESP Shaklee? Pada bulan promosi buy 6 free 1, harganya menjadi berganda-ganda murah. Tawaran ini khas untuk ahli Shaklee yang berdaftar sahaja. Kalau anda berminat pada harga istimewa ni, hubungi saya dan sertai kami sebagai ahli Shaklee. Harga yang jauh lebih murah hanya satu daripada keistimewaan yang ahli Shaklee akan dapat. Kebetulan pada bulan Oktober 2014, adalah bulan promo Energizing Soy Protein Shaklee.



[caption id="attachment_810" align="aligncenter" width="293"]harga-esp-shaklee-ordershaklee Klik sini untuk order ESP online dan jika ingin membayar secara credit card atau debit card.[/caption]





Saiz ESP Shaklee ini adalah lebih besar dari saiz canister Shake Herbalife. Kandungannya 850 gram.  Saja nak cakap, sebab ada customer yang terkejut bila tengok saiz ESP yang besar. Kalau anak anda minum Pediasure, saiz tong ESP, besar begitullah. Kebaikkan ESP Shaklee ni memang banyak termasuk untuk kesuburan dan untuk breasfeeding a.k.a penyusuan susu ibu! Senarainya panjang lagi. Pelanggan selalu akan dapat kesan sampingan yang membuatkan mereka tersenyum gembira dengan kelebihan ESP Shaklee ni.







Harga ESP Shaklee


10 keunikkan, kebaikan dan kelebihan ESP Shaklee yang membuatkan kenapa anda patut cubanya hari ini adalah :




1. ESP mempunyai ciri-ciri terbaik dan oleh kerana ini dapat membantu dalam memberikan faedah berikut :

  • Awet muda dan kulit remaja - kerana asid amino membantu bina otot, kulit, rambut, organ dan antibodi.. Kalau badan terima protin yang mencukupi malah yang berkualiti dan lengkap asid amino, seseorang itu akan awet muda!  Kalau korang jumpa orang2 lama Shaklee, korang mesti salah teka umur mereka? Percayalah! Gambar pengguna ESP yang semakin muda dan cantik juga ada di sini.







  • Merangsang susu ibu - Oleh kerana susu ibu terdiri dari protein, pengambilan ESP Shaklee sangat membantu para ibu mendapat susu yang banyak dengan syarat supply vs demand diamalkan. Set penyusuan lebih lengkap No. 1 di sini.





  • Kulit lebih sihat dan pigmentasi berkurangan !



2. ESP Shaklee adalah Non-GMO ! Soya yang digunakan dalam penghasilan ESP Shaklee tidak diubah suai secara genetik. Kebanyakkan produk yang diubah secara genetik mempunyai kesan jangka masa panjang dan lebih murah, Soya ESP adalah premium dan terjamin kualitinya dan diuji secara klinikal.



3. IPP ! Identified Preserved Program adalah pensijilan khas untuk ESP Shaklee. IPP ni menjamin bahawa soya yang tak ada perubahan genetik bermula dari PEMBENIHAN hingga pada PENGELUARAN. Hebat! Dengan ini apa yang orang war-warkan pasal kebaikkan soya, akan kekal ada pada end product iaitu ESP Shaklee. Korang yakin ka selama ni kita dapat segala kebaikan soya dari minum air kotak soya yang jual kat stesen minyak dan supermarket tu?



4. TIADA KOLESTROL. Jadi anda boleh menikmati soya tanpa takut GEMUK. ESP bukan punca anda berselera makan tetapi ESP sedang membakar makanan secara efektif. Tip : Minum banyak air kosong dan makan buah! Pasti anda lebih cepat menurunkan berat badan!



5. Rendah indeks G.I iaitu 39. Jika glisemik index rendah dari 55, suatu makanan itu dikira rendah GI. Makanan rendah GI mengambil masa lebih lama untuk menukarkan gula pada glukosa membuatkan kita kenyang lebih lama dan bertenaga berpanjangan. Kalau indeks GI tinggi, lepas makan hyper, kuat, bersemangat tapi lepas tu lemau dan mengantuk cepat.



6. Isoflavon dikekalkan. ESP Shaklee diproses dengan AIR bukan ALKOHOL. Bila soya diproses dengan alkohol seperti kebanyakan produk lain dipasaran, isoflavon penting disingkirkan, Isoflavon ni sangat bagus dan dapat bantu mengekalkan kesihatan jantung, kencing manis, melawan kanser.



7. 9 asid amino perlu terkandung dalam ESP Shaklee ! Sangat penting dan kritikal tau, sumber protin kita ada 9 asid amino perlu ni. Kalau minuman protein kita tak cukup asid amino, fungsinya akan terjejas. Badan kita yang menerima asid amino yang tidak lengkap pun dapat fully utilise segala kebaikan protein.



8. Oleh kerana sumber soya ESP Shaklee dibasuh dengan AIR sahaja,  bukan alkohol, makanya GENISTEIN dan DAIDZEIN yang wujud padanya dikekalkan. Bestnya kelebihan GENISTEIN ni, ia mampu mengekang pertumbuhan dan penyebaran SEL KANSER! Caranya.. ia musnahkan radikal bebas. Radikal bebas yang wujud di persekitan kita sekarang yang tercemar, boleh menukarkan SEL DNA normal kita pada sel KANSER. So, jangan terkejut kalau muda2 dah dapat kanser!.. Kalau tak ada keterunan, tapi dapat kanser. Zaman kita sekarang ni memang banyak pencemaran udara (asap rokok, asap kereta, asap kilang) dan air. Jadi, radikal bebas dah banyak. Sebab tu langkah awal pengcegahan perlu ada. Salah satu darinya ambil ESP Shaklee dan supplemen anti oksida!. Semoga saya dan kalian dijauhkan dari penyakit merbahaya ini!



esp-shaklee-lawan-radikal-bebas



9. 1 canister ESP bersaiz 850 gram berasal dari 30 KG kacang soya asli. Sebab tu kami dapat menjamin setiap 3 sudu penuh ESP bersamaan 28g menyumbang pada 14 g protein.



10.  Yang lebih best, dalam ESP turun dilengkapi 5 jenis vitamin B dan kalsium. Kedua sumber vitamin dan mineral ni bersama protein ESP berisoflavon mengawal selia hormon terutama semasa pre-menopause untuk wanita. Gabungan ini turut merangsang  pertumbuhan anak-anak kita. Makanya, ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur bermula dari 1 tahun lagi.









faedah dan kebaikan esp shaklee





Jika anda MAHU KeCANTIKkan, TENAGA, SUSU yang BANYAK, awet muda..begitu juga untuk anak-anak, suami juga orang tua, Wait No More. Mulakan regimen kesihatan dan kecantikan sekarang juga. Jangan tunggu bila disahkan doktor ada macam-macam penyakit baru nak mula.. Oh tidak. Pencegahan lebih baik dari mengubati !

cars order shaklee



Untuk dapat harga jauh lebih murah, sertai kami sekarang !
Email admin untuk pertanyaan



Sebarang pertanyaan atau NAK ORDER terus, boleh isi form ini ya!

[contact-form][contact-field label='Name' type='name' required='1'/][contact-field label='Email' type='email' required='1'/][contact-field label='Phone No' type='text'/][contact-field label='Alamat ' type='textarea'/][contact-field label='Order ESP' type='select' options='1,2,3,4,5,6,Buy 6 Free 1,'/][contact-field label='Pertanyaan jika ada' type='textarea'/][/contact-form]



Do it NOW !



Ibu anak-anak syurga,

Ida Khairani

013 488 2382

1 comments:

[…] nutrisi badan. Di samping itu, sangat penting mengamalkan Ostematrix (kalsium dengan magnesium), ESP (protein) dan Alfalfa sebagai penggalak susu dan memberi tenaga supaya badan sentiasa ready untuk […]