Anak perempuan ibu sudah 2 tahun

5:31 PM ida ahmad 2 Comments

Hari ni baru betul birthday Iris Nazurah. Namun, tak ada big celebration pun since dah celebrate sekali dengan abangnya, sebulan yang lepas. Still, saki baki hari yang ada ni, ibu plan nak beraktiviti dengan anak-anak.

Beberapa hari lepas bila ibu bagitau Nazhan, esok birthday Iris. What should we do? Dia jawab.. "idea..birthday cake.." dalam ayat berterabur dia, itu la yang clearly come out. Dari situlah datangnya nak bake birthday cake bersama anak-anak.

But..Dah pukul 5 petang, barang tak beli lagi. Huhu.. Iris pula tengah tidur.. InsyaAllah, akan kami usahakan juga. Haha!! Ibumu sungguh la tak well-plan kan.  Kalau jadi projek birthday cake bersama anak-anak ni, esok ibu post gambar di blog ni.. Alamak baru teringat, penimbang rosaklah.. Aduhhh..camna nak baking ni.. Haruskah dibeli juga?.. Huhu..

Sepanjang Iris 2 tahun ni, memang banyaklah ragamnya. Iris memang berbeza dengan Nazhan. Lately ni, dia banyak pick up words dari Nazhan dan tiru dan belajar dari Nazhan. Nazhan mula menjadi cikgu yang baik dan semestinya Iris akan jadi his very best student. Perangai Iris memang menguji kesabaran sometimes. Abah yang cool tu pun boleh berangin dengan Iris. Ibu dah lali. Lagipun penangan vitamin membuatkan ibu lebih cool dengan mood Iris.



Super Sweet Iris

Si comot Iris

Cool Iris

Penenang Iris

Penumbuk Iris


Semoga Iris menjadi anak solehah. HAPPY 2ND BIRTHDAY, IRIS NAZURAH!

Salam sayang dari Abang Nazhan, ibu dan abah. 

2 comments:

atulhani said...

happy birthday iris.. geramlah,iris sgt comel!

ida ahmad said...

tq aunty atul. aunty atul pun sangat comel. geraaamm iris..