Bagaimana nak dapatkan Shaklee?

2:57 PM ida ahmad 0 Comments

Membeli produk Shaklee amat mudah. Ada beberapa cara untuk pilih


Cara 1
SMS details order, jumlah dan nama bank serta maklumat penghantaran nama penuh, alamat penerima, phone no dan email. Buat bayaran ke akaun maybank 161182036333 atau cimb 12610002429208 saya, Ida Khairani. 

Cara 2
Email ke admin[@]mysupervitamins[.]com details order, jumlah dan nama bank serta maklumat penghantaran nama penuh, alamat penerima dan phone no. 

Cara 3
Walk in ke cawangan-cawangan Shaklee di seluruh Malaysia. Boleh refer page ni untuk map danpage ini untuk alamat dan phone no. Boleh hubungi saya untuk dapatkan Shaklee Id supaya dapat membeli pada harga ahli.

Cara 4
Boleh pick up dari saya sendiri atau husband di kawasan berikut
-Pagi weekdays : Kompleks Perumahan Polis Kelana Jaya
-Petang dan malam weekdays : Rumah di Bandar Bukit Raja
-Tempat perjumpaan lain : Giant Klang Central atau Tesko Setia Alam
-Office Hours: KLCC 

Penghantaran adalah ke seluruh Malaysia. Kalau ada lebih suka COD, sila nyatakan tempat dan saya akan cuba dapatkan wakil di kawasan anda. Namun, perkhidmatan melalui pos adalah lebih mudah dan lancar.


Anda boleh mendapatkan konsultasi dari saya walau membeli dari mana-mana cara. Anda juga layak untuk cabutan bertuah bulanan dari mysupervitamins.com Untuk tidak ketinggalan promosi hebat setiap bulan, sila LIKE fanpage mysupervitamins di facebook atau mohon di email.


Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com
Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382 Untuk lebih mudah, pertanyaan boleh diajukan di borang 'jawapan segera' di bawah.

0 comments: