SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

8:49 AM ida ahmad 0 Comments

Alhamdulillah, kami dah selamat sampai di kampung halaman. Start cuti since 11 hb lagi, singgah di Shah Alam untuk shopping sikit2 and jumpa abang2 ibu yg masih belum pulang jgk yg tak akan pulang ke Penang thn ni. Plannya nak berbuka puasa di 3-3 rumah abang ibu tapi abg no-2 tak dapat, sebab busy cuma sempat jumpa sekejap aja. Lagipun raya ni dia balik Penang jgk.

Parents kami p umrah nearly 1 month and hanya pulang pada raya ke-3. So semua pakat2 beraya rumah pasangan masing dahulu tahun ni. Kami sendiri pun dapat la tidur rumah family abah di Penang lama sikit. Selalu memang tak tidur sini cuma datang untuk berbuka puasa dan beraya sahaja.

In his cousin's room-bilik Sofea

Nazhan sangat ceria sejak di Shah Alam lagi. Jumpa ramai sepupu yang boleh dibawa bermain bersama dan ada mainan yg sangat banyak. So, tak ingat nak tidur and makan. Tidur nak dekat pukul 12 or 1am, makan pun sambil2 main. Ibu ada snap banyak gambar tapi dlm hp ada sikit aja. Camera plk tak ada sekarang.

A Cat L0ver, same like his dad- @ Permatang Pasir

Anyway, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga - Shaiful, Ida, Nazhan dan baby. Jemput datang ke rumah keluarga kami di Permatang Pasir atau Jalan Baru. Call dulu sebelum datang.

0 comments: