Testimonial: Ostematrix dan ESP turut membantu penyusuan

10:36 AM ida ahmad 0 Comments

Sekiranya kawan-kawan merasakan pengambilan Set B semata-mata tidak mendatangkan hasil yang memuaskan, provided kawan-kawan buat 3 amalan utama bf mommies (pam konsisten ; air lebih 3L ; doa yang berterusan), maka saya syorkan kawan-kawan mencuba pengambilan Set B ini bersama ESP atau Ostematrix ; atau kedua-duanya sekali!

memang menakjubkan!

saya mula-mula tak perasan sangat benda ni since saya memang dari awal percintaan saya dengan SHAKLEE terus ambik SET E add-on ESP, so, memang saya takde problem apa-apalah. alhamdulillah. tapi, setelah seorang teman saya, kak ita, yang dah hampir give-up makan Set B dan buat segala macam teknik yang perlu nak banyakkan breastmilk tak menjadi, disarankan mengambil Ostematrix (dia dah ambik ESP masa tu). kak ita akhirnya mendapat hasil yang diinginkan! best sangat!

cerita ni dah lama. sms kak ita pun saya dah delete. haha. maybe korang boleh tanya sendiri dengan kak ita di Facebook Kak Ita. dan lagi satu tips, kak ita tak makan semua vitamin sekaligus. dia makan berasingan ikut masa tertentu. tips yang bagus sebab kita sedia maklum pengambilan vitamin akan menambah kepekatan darah. so, lebih baik dimakan pada waktu berlainan, mengikut keperluan dan kesesuaian.

sampai sekarang, kak ita setiap bulan akan topup vitamin-vitamin SHAKLEE tau. dan setiap bulan le cik abang kak ita datang ambil stok vitamin kat rumah saya (sebenarnya nak jenguk bakal menantu hehehe).

so, kepada kawan-kawan yang merasakan masih kurang berpuas hati dengan pengambilan Set B semata-mata, bolehla mencuba add-on Ostematrix ( Set E la ni!) atau ESP. lagipun, penambahan kedua-dua suplemen ni turut membantu melengkapkan lagi keperluan zat dalam badan.


Credit


Trial pek Set E sekarang tgh promo - RM135. Dapat set b dan sebotol ostematrix 120 biji.

Kebaikkan Ostematrix ni:
Untuk tulang dan gigi yang kuat.
Mencegah kekejangan otot (cramp).
Membantu dalam pembekuan darah.
Menstabilkan denyutan jantung.
Mengurangkan migrain.
Membaiki stimulasi urat saraf.
Mengurangkan risiko osteoprosis
Mengurangkan gejala period pain-kembung perut

Apa yg dapat saya rasakan selepas mengambil ostematrix:
-tidak sakit belakang or pinggang lagi bile bend or bongkok.. I likeee..





- Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments: