Penang Cutilah

5:54 PM ida ahmad 2 Comments

Setiap 7 Julai mulai tahun ini diisytiharkan sebagai cuti umum di Pulau Pinang sempena pengiktirafan Georgetown sebagai Tapak Warisan Dunia oleh Pertubuhan Pendidikan, Sains dan Kebudayaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNESCO).

Ramai yang tau ni sebab dah baca kat paper 18 jun lepas atau kerja di Penang sendiri. Napa aku taktau? Sebab aku terlepas nak baca paper hari tu, husband and mak aku yang baca tak bagitau and sebab aku kerja dari rumah ja.

Disebabkan itu, aku, Nazhan dan Iris dah p ting tong taska Star Khaliff pagi2 semalam Dah 3x tak bukak, baru check gate. Tengok2 tuh ha, mangga besaq dok terletak. Huahuahua. Patutlah Nazhan tak nak kiss or salam aku beriya punya. Dah tau, dok buat diam ja. Bertuah sungguh. Mungkin dia ada cakap German bgtau tp aku yg tak paham.

p/s: :(( German kalah

2 comments:

rubaizah said...

waa.. at last ble gak komen blog hg ni.. ehee....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.