Leadersip Class.. latihan mendidik anak-anak Shaklee

8:24 AM ida ahmad 0 Comments

Sepanjang serius berniaga Shaklee ni, pantang ada kelas dan ada berkesempatan, ibu mesti join. Ilmu tu penting. Masa Jun lepas ada kelas di Sri Petaling. K Ann datang dari Miri dan peluang mendapat ilmu ni tidak harus dilepaskan. Lagipun kelas leadership, tak pernah ada kelas begini lagi. Anak-anak Shaklee pun dah ramai dan mungkin ibu juga perlukan suntikan baru tentang cara mendidik mereka supaya boleh sama-sama berjaya dalam bisness Shaklee kita ni.

Since abah masih belum balik dan tak nak lambat sampai pagi tu, last minute ibu decide nak tidur di hotel Sri Petaling ja, tempat event berlangsung. Alhamdulillah, rezeki lebih ada untuk tanggung sendiri  stay hotel tu. Lagi bagus, sepupu ibu, makngah Lina balik bercuti dari USM. Terus ambil makngah di Klang Central dan gerak p hotel sehari sebelum event.



Alhamdulillah, Iris dan Nazhan memang tak ada masalah nak stay dengan mak ngah di bilik.




Euphoria Leadership Class.. Masa ni baru naik senior supervisor. Memang perlukan leadership class ni sebab anak-anak Shaklee makin ramai dan mereka perlukan bimbingan. Kelas-kelas Shaklee kami memang free and easy. Anak-anak memang boleh dibawa bersama. Barisan hadapan itulah kekuatan ibu-ibu untuk mencari rezeki.



Lepas balik dari hotel yang tidak ada swimming pool itu, mandi di swimming pool rumah sahaja. Yeah!

P/S : Berminat nak cari peluang bekerja dari rumah atau side income lumayan, email admin[@]mysupervitamins[.]com. Shaklee main biz adalah supplemen semulajadi termasuklah vitamin c yang glamur itu, vitamin-vitamin untuk sihat, cantik, ibu menyusu dan pelbagai lagi.

Ida Khairani
www.ceriterakami.blogspot.com
www.mysupervitamins.com
www.sarawakauthentc.blogspot.com


0 comments: