Supplemen untuk sakit lutut orang tua yang cepat berkesan

11:18 PM ida ahmad 1 Comments

Satu hari mak bagitau yang mak sakit lutut. Puncanya sebab mak jatuh jatuh katil.

Umur mak dah 70-an maka proses pemulihan tu makan masa. Mak dah consume ostematrix tapi sakit masih belum surut.

Entah mcm mana 1 hari Allah ilhamkan " Apa kata suruh mak try vivix". Padahal sebelum ni paling elak nak amik tau pasal vivix ni sbb paling mahal.

Tapi di sebalik harga tu memang tersorok hasil keberkesanannya. Alhamdulillah lepas amalkan 2 minggu Vivix, sakit lutut mak dah hilang dan mak aktif seperti sediakala..😘😘










Sudahlah mak dah tua, jatuh katil pula tu. Mesti sangat sakit.

Syukur gerak hati anak dan keikhlasannya sanggup usaha beri Vivix dan dengan izin Allah dapat hilangkan sakit lutut orang tuanya.

Macam mana Vivix membantu legakan sakit lutut?

Vivix mengandungi ramuan yang dapat mengaktikan sel, beri tenaga pada sel untuk memulihkan.

Bila usia semakin tua, sel semakin kurang efisyen untuk pemulihan. Walaupun dah ambil kalsium, sel yang sihat dan cergas diperlukan untuk membantu penyerapan kalsium dan membantu fleksibeliti sendi.

Pilihan terbaik untuk bantu sakit lutut adalah Vivix dan kalsium Ostematrix.

Lagi satu testimonial:





Namun kalau sampai bengkak, tambah Omega Guard untuk turunkan radang. Jika kusyen dan fleksibiliti otot terjejas, top up dengan Colagen Shaklee.

Sebarang pertanyaan, boleh hubungi pengedar Shaklee bertauliah ini dan dapatkan konsultasi eksklusif.

Ida Khairani
013.488.2382

1 comments:

assalamualaikum wr wb
bismillahirrahamaninrahim..
saya sangat gembira kerana dapat menulis
dan kongsi dengan rakan melalui tempat ini,
Sebelum ini, saya seorang ahli perniagaan dalam sektor hartanah isi rumah
dan mencapai kejayaan yang luar biasa, saya sudah mempunyai kereta, rumah dan kemudahan lain,
tapi namanya ujian, saya sangat percaya pada semua orang,
sehingga satu hari saya ditipu oleh kawan saya sendiri dan membawa semua yang saya ada,
akhirnya saya berhutang kepada pelanggan saya sejumlah RM140,000 dan di bank sejumlah RM178,000
Saya sudah stress dan hampir membunuh diri. 3 anak saya masih bersekolah menengah rendah/menengah dan juga pelajar, tetapi suami saya pergi ke mana-mana dan meninggalkan saya dan anak-anaknya di tengah-tengah bil hutang yang bertimbun,
demi untuk makan setiap hari saya terpaksa menjual nasi bungkus dan kuih muih,
Di tengah-tengah crush ekonomi seperti ini saya bertemu seorang kawan
dan memberitahunya, alhamdulillah dia memberi nasihat kepada saya.
dia pernah cakap dia pun macam aku lepas masuk Program Pengeluaran Wang Ajaib Halal hidupnya kembali berjaya,
Pada mulanya saya ragu dan tidak percaya tetapi selama satu hari saya berfikir
dan lihat hasilnya serta-merta, `
Saya akhirnya turut serta, dengan segala arahan Kyai Rahmat Sanjaya saya ikut dan hanya 1 hari astagfirullahallazim,
alhamdulillah demi allh,
akhirnya RM600,000 yang saya minta benar-benar di tangan saya,
semua hutang saya lunasi dan selebihnya adalah untuk modal perniagaan,
kini saya kembali berjaya terima kasih Kyai Rahmat Sanjaya Saya tidak akan melupakan jasa tuan.
kalau kawan-kawan berminat, serius dan percaya, insyaAllah.
Saya telah membuktikannya kerana Allah, sila hubungi WhatsApp nombor +6282240168483 layari laman website di http://wangajaibhalal.xtgem.com