Breast Pad untuk apa?

12:56 AM ida ahmad 0 Comments

Breast pad ni digunakan masa dalam tempoh penyusuan susu ibu. Bila anak lambat menyusu atau bila berjauhan dengan anak, sometimes susu dah keluar dengan sendiri. Untuk elak dari baju basah, haruslah ibu-ibu pakai breast pad. Dah macam essential untuk ibu yang menyusu terutama yang banyak susu.

Ibu - ibu juga boleh spare baju untuk kes kes emergency baju basah. Kadang-kadang terlupa pakai breast pad pun ada so biar ada baju spare siap dalam kereta terutama yang kerja opis. Untuk temperory boleh cover dengan tisu tebal-tebal pengganti breast pad.

Ibu baru ja restock breast pad yang dibeli di Little Whiz Setia Alam. Ada offer brand Bumble Bee. Less 50% atau di sesetengah kedai buy 1 free 1. Masa ibu pergi baru-baru terdengar seller tu cakap, next week iaitu 21/4/14 ada clearance sale.

So far ibu puas hati brand ni dan juga Pigeon. Siang malam memang kena pakai sentiasa. Alhamdulillah atas rezeki susu untuk Nuh Iman. Untuk pengetahuan, ibu dah mula berdiet. Ya ka? Haha!! Tak makan malam tapi makan awal @ minum petang. Selain tu ibu support juga emosi dan jasmani dengan vitamin Shaklee iaitu b complex, vitalea, vitamin c dan ostematrix. Untuk bagi kenyang cinch shake mix coklat mix dengan ESP sebagai meal replacement dinner tu. Susu so far so good. Alhamdulillah. Ramai juga tegur dah kurus. Kuang kuang kuang.. Acah ja.. Suami tak perasan pun. Kawan - kawan ja.

So next week jangan lupa p shopping di Little Whiz online dan offline.

0 comments: