Shaklee2u.com: Vitamin Shaklee membantu meningkatkan kesihatan da...

Untuk menjaga kesihatan, mulakan dengan menjaga pemakanan yang seimbang dan beridah secara sihat. Jika masih gagal atau tidak dapat merasai kecergasan badan bermakna pemakanan seharian anda masih belum menampung keperluan sebenar badan anda. Macam saya, saya perlukan supplement untuk menampung kekosongan dari pemakanan seharian. Alhamdulillah, bangun dari tidur saya berasa cergas dan mampu menguruskan rumah tangga dengan kudrat yang ada. Lenguh2 badan juga sudah pulih sepanjang amalan saya mengambil vitamin Shaklee dan yang pasti ia adalah dengan izinNya. Syukur Alhamdulillah.

Saya pasti, ramai di luar sana juga berhempas pulas untuk menghadapi bebanan kerja yang banyak setiap hari. Jadi, jangan abaikan kesihatan diri kerana ia adalah kunci kejayaan dan kebahagiaan sebenar. Vitamin Shaklee sesuai untuk setiap orang, lelaki, perempuan, ibu berpantang, menyusu dan siapa saja. Mari baca cerita Pn Lydzar ini.


Puan Lydzar adalah pengguna Shaklee sejak dulu. Beliau pernah memberitahu bahawa sejak mengambil Shaklee, badannya tidak lagi kelesuan memandu kereta dari Kajang ke Damansara. Jauh tuuu!

Sekarang Puan Lydzar sedang cuti bersalin anak ketiganya. Beliau menggunakan set bersalin Shaklee. Sebagai pelanggan mommyLyna, Puan Lydzar berhak untuk mendapat tips-tips dari Euphoria terutama tips penyusuan. Kita tengok apa katanya…

testimonial shaklee

"Rasanya tips exclusice tu dah mula menunjukkan kesan dah. before ni asek dapat 4-5oz ja, hari ni dpt 8oz :)"

Credit

Selain kecergasan badan, Alfalfa dalam set penyusuan membantu menambah pengeluaran susu badan. Kami juga amat mementingkan kesihatan ibu secara keseluruhan sebab itu set penyusuan Shaklee mengandungi vitamin-vitamin penting lain iaitu Vit C, B Complex dan Vitalea. Sekiranya anda nak merasai apa yang dialami oleh Puan Lydzar, dapatkan tips eksklusif menambahkan susu ibu, dengan membeli set- set breastfeeding dari Shaklee2u.


Set asas penyusuan. Trial Pack(sebulan) RM80
Fullpack(4 bulan) RM241



Untuk yang menghadapi situasi yang lebih kronik, pengambilan Energizing Soy Protein dan Ostematrix sangatlah membantu. Tips ekslusif akan diberikan khas untuk para pembeli demi mencapai tujuan memperbanyakkan susu. Semoga semua kita akan lebih sihat dan bertenaga untuk menghadapi cabaran setiap hari.


Set E:Set b dan Ostematrix :RM139

Energizing Soy Protein = RM121


Tripple M: Set Trial Pack Penyusuan dengan Ostematrix dan Energizing Soy Protein - RM250

Tripple M Fullpack - RM401

PROMOTION:Percuma postage bernilai RM10

Tripple M stand for

Mom's Marvellous Milk.
Making More Milk.
Making Mummilicous Milk.


Jika anda berminat, boleh order di sini. Anda juga boleh terus ke cawangan Shaklee berdekatan anda dan menggunakan ID 846056 untuk pembelian pada harga ahli. Set2 trial pek tidak dijual dicawangan cuma online sahaja.Ida KhairaniShaklee2u.com

0 comments: