Happy birthday!!!

9:06 AM ida ahmad 0 Comments

4hb Januari adalah hari jadi abang ketiga dan adik ipar saya. Happy Birthday to both of you! Jadi semalam ada family gathering. Mak saya dr Penang pun turun. Dasyat tul. Hehe..










Gambar birthday man and family.

Kami dinner di Tupai-tupai, dekat dengan Acapella, seksyen 13, Shah Alam. Boleh tahan tempatnya. Menunya steam boat buffet. Sesuai sangat dengan saya yang hanya makan sempoi masa tengah hari tu.










Makan tengahari org yang tiba2 lapar dan nak makan segera. Sambal pum sambal lama. Belasah ja.

Nazhan Iqbal terlebih makan aiskrim. Balik2 batuk. Masa di sana ada telur rebus kecil. Telur penyu ka burung puyuh ka taktau. Harapnya telur burung murai. Kami baca doa sikit n bg Nazhan makan. Doa kami semoga dia petah berkata-kata. Malangnya, Nazhan batuk2 bila sampai rumah dan pada tengah malam tu, dia muntah akibat terlebih dos aiskrim ni. Sambil muntah, mulutnya petah mengadu tp still xdifahami. Hehe.. Mungkin salah telur ni. Hehe.. Dan hari ni Nazhan tidak ke sekolah. Baru 3rd day dah ponteng. Ish ish..







O..o..

Sebenarnya disebabkan dia tidur lewat dan bangun awal,saya risau dia kepenatan dan tidur di kelas. Pkl 12.30 tghari, saya bawa ke klinik. Paru-paru ok, demam tak ada, cuma tekak merah dan mcm nak selsema. Banyak ubat doktor bagi, tp saya bg ubat batuk ja. Aci tak? On da way back, dlm 1.30 baru tertidur dlm kereta. Mcm time tidur kat sekolah ja pun. Tak apalah, hopefully esok dia boleh ke sekolah semula.


- Posted using BlogPress

0 comments: